Tuesday, May 6, 2008

Permulaan Satu Ekspresi


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Blog.. walaupun sebenarnya aku ada pengalaman pahit berkaitan dengan blog namun ia tidak mematahkan semangat aku untuk kembali berblog hehehe.. so dengan rasminya aku kembali bergelar blogger.. menggunakan nick En. ZAIN sebagai sapaan yang merupakan singkatan daripada nama aku yang panjang hehehe..Blog satu tempat kita untuk berekspresi, meluahkan apa yang terpendam di dalam hati dan minda kita. berkongsi sesuatu dengan orang lain... pelbagai impak boleh dihasilkan melalui blog.. kita lihat sahaja pilihanraya baru2 ini bagaimana laman blog memberikan impak yg besar.Sebenarnya aku terpanggil untuk kembali menjadi blogger atas keinginan ku untuk berkongsi pendapat dan juga meluahkan segala ekspresi yang terkandung di dalam mindaku. banyak perkara menarik yg aku telah lalui sepanjang 27tahun aku dilahirkan. jadi tidak salah bagiku untuk berkongsi sesuatu dengan orang lain. ok aku rasa sampai di sini dulu untuk permulaan. nanti kalo ada ekspresi menarik dari mindaku akan ku cuba untuk lampirkan di blog ku ini. salam....

En. ZAIN

Trying to be who he is. Not trying to be somebody else. Never assume that he’s a perfect guy. Always trying to figure out the weakness in himself. Always trying to fix the weakness. For him experience is the best teacher in this world. Experience make him more mature and obsess to continue his life with new adventure. Like to be seen as someone who doesn’t know anything although he know it very well. Trying to keep his life very low profile. Has many plan for his life. A guy that can be called as car maniac.


No comments: